مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت : شروع سال ۱۴۰۰ را در حالی پیش می بریم که هیچ صاحب نظری فکر نمی‌کرد ملت بزرگ ایران بتواند تحریم‌ها و بی اخلاقی‌های گسترده حکومت‌های امپریالیستی را تحمل کند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلیل بالایی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت : شاخص اصلی برای ارزیابی قدرت چانه زنی کشور‌ها در مذاکرات و زمامداری جهانی افزایش ضریب مشارکت مردم در انتخابات است.

او سپس به توفیقات دولت در شرایط سخت تحریمی اشاره کرد و گفت : دولت علی رغم مشکلاتی، چون سیل، زلزله، کرونا، تحریم‌ها و افرادی، چون ترامپ که قانون گریزی را در جهان اشاعه داد، و خارج از دیدگاه‌های سیاسی عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشت.

بالایی سپس به موضوع ضرورت مشارکت گسترده مردم در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌ها اشاره کرد و افزود: ضرورت دارد در انتخابات شورا‌ها سیاست زدایی نمائیم و مردم بستر را برای ورود افراد متخصص و کارآمد به شورا‌ها فراهم نمایند.

او آنگاه به موضوع انتخابات ریاست جمهوری اشاره داشت و ادامه داد: انتخابات سال آینده ریاست جمهوری بسیار حیاتی و پر اهمیت بوده و در این راستا آنچه مهم می‌نماید ضریب مشارکت مردم است و اینکه چه گروه و حزب و جناحی پیروز انتخابات است به نظر مردم وابسته است، اما موضوع مهم و اساسی مشارکت مردم در انتخابات است.

او سپس با طرح آسیب شناسی نقش شورا‌ها در توسعه گفت: شورا‌ها در سطح شهر‌ها از مشکلات عدیده‌ای از جمله سیاست زدگی رنج می‌برند، اما شورا‌های روستا‌ها و بخش‌ها عملکرد بسیار مطلوبی را از خود برجای گذاشته اند و بازوان توانمند دولت بحساب می‌آیند.

بالایی از مدیران بخش کشاورزی درخواست نمود به نظرات شورا‌های فعال در سطح روستا‌های استان اهمیت دهند و تصمیمات خود را به گونه‌ای لحاظ نمایند که زمینه را برای رضایت مندی روستائیان و توسعه روستا‌ها فراهم نماید.

او ایجاد امید را از ضرورت‌های مهم جامعه بحساب آورد و افزود: مسئولین باید با مدیریت مشکلات و رفع نارسایی‌ها در جامعه امید آفرینی نمایند.

او از مدیران مجموعه جهاد کشاورزی درخواست نمود با توجه به ارتباطات گسترده بدنه سازمان با جامعه روستایی، مشکلات کشاورزان را در اسرع وقت مرتفع نمایند و ارتباط خود را با بزرگان جامعه کشاورزی تقویت نمایند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.