مسئول کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی البرز از ثبت رکورد خاص وخارق العاده ورزشکار البرزی در برج میلاد تهران همزمان با مبعث رسول اکرم خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، علیرضا محمدی تهرانی،  مسئول کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی البرز گفت: علی رغم شیوع کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن امسال با اعلام فراخوان این کمیته و همکاری کمیته ثبت رکورد فدراسیون ورزش‌های همگانی میزبان ورزشکاران مستعد برای ثبت رکورد بودیم.

مسئول کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی البرز افزود: در هفته جاری نیز پیرو همین روند شاهد ثبت ۳ رکورد توسط دو ورزشکار البرزی بودیم و فردا نیز همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) یک ورزشکار دیگر ما اقدام به ثبت یک رکورد ملی خواهد کرد.

محمدی تهرانی با اشاره به رکورد‌های ثبت شده در هفته جاری گفت: بهروز جلیلوند موفق به ثبت دو رکورد در شنای سوئدی با انگشت شصت و شنای سوئدی با انگشت شصت و وزنه ۱۵ کیلویی شد و جواد عنایتی فضلی نیز در حرکت شنا فلوتینگ (شنا درجا به صورت عمودی) حدنصاب ملی را به نام خود به ثبت رساند.

او افزود: در ادامه این روند نیز فردا ۲۱ اسفندماه رضا محمدی از البرز قرار است با دست و پای بسته وبه شکل جفت پا ۱۶۹۳ پله برج میلاد را طی کند.

مسئول کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی البرز با بیان این که البرز یکی از استان‌های پیشرو در ثبت رکورد‌های ورزشی است گفت: همراهی هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز و کمیته ثبت رکورد‌های ورزشی کشور تعامل ویژه‌ای داشته اند.

انتهای پیام/ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.