سرپرست سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: مراسم انتخاب چهره ماندگار و شهروند افتخاری به علت شرایط کرونایی برگزار نشد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مسعود غلام‌زاده فرد صبح امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه‌های روز بوشهر بیان کرد:  از چندی پیش برنامه‌های روز بوشهر از سوی سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری برنامه ریزی شده بود و برای این منظور ۳۶ برنامه پیشنهادی به شورای شهر اعلام شد.

او عنوان کرد: شورای شهر نیز پس از بررسی این برنامه تعداد چهار برنامه را به این تعداد اضافه کرد که در مجموع تعداد برنامه‌ها به ۴۰ برنامه رسید.

سرپرست سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر افزود: با توجه به اینکه زمان برنامه ریزی برای بزرگداشت روز بوشهر وضعیت استان به لحاظ رنگبندی کرونایی آبی بود برنامه‌های جمعی و حضوری برنامه ریزی شده بود، اما با گسترش مجدد ویروس کرونا در استان و ایجاد محدودیت‌ها، برنامه‌های بزرگداشت روز بوشهر تغییر یافت.

غلام‌زاده فرد با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی استان، روز بوشهر غریبانه برگزار شد، گفت: پیشنهاد برگزاری برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی مطرح شد که در نهایت تعدادی از آن‌ها در صحن شورا به تصویب رسید.

او با اشاره به برخی برنامه‌های برگزار شده به مناسبت بزرگداشت روز بوشهر، ادامه داد: غباررویی قبور مطهر شهدا، برگزاری جشنواره قرآنی و برگزاری اختتامیه جشنواره عکس بوشهر از برنامه‌های اجرا شده به همین مناسبت بود.

سرپرست سازمان فرهنگی٬ اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر از برگزاری مسابقه ورزشی به یاد عبدالمحمد پوربهی و مجید چاهی بخش از پیشکسوتان تیم‌های فوتبال شاهین و ایرانجوان خبر داد و بیان کرد: این مسابقه بین یاران این دو مرحوم برگزار و در حاشیه این بازی از خانواده‌های آنان تجلیل به عمل آمد.

غلام‌زاده فرد در خصوص برگزار نشدن مراسم انتخاب چهره ماندگار و شهروند افتخاری بوشهر، عنوان کرد: این مراسم هرساله یکی از مهمترین برنامه‌های روز بوشهر بود، اما با توجه به شرایط کرونایی کشور، شورای شهر تشخیص داد که مراسم برگزار نشود و امیدواریم سال آینده با بهبود وضعیت کشور و استان بتوان این برنامه را برگزار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.