نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از نبود نظارت بر بازار کالا‌های اساسی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار با جمعی از اهالی شهرستان اسکو گفت:همه مسئولان اقتصادی از گرانی و فشار‌های اقتصادی گلایه دارند، اما انگار هیچ اراده‌ای برای مبارزه با آن وجود ندارد.

اوتوزیع نامناسب گوشت مرغ و روغن نباتی در بازار را مورد اشاره قرار داد و گفت: نبود نظارت بر بازار باعث شده است دلالان سود‌های کلان به جیب بزنند و قیمت اجناس در یک مغازه نسبت به مغازه دیگر متفاوت باشد.

اوبا اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در روز درختکاری تاکید کرد:مسئولان اقتصادی باید نسبت به شرایط موجود اقدام اساسی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد:نا امید کردن مردم نسبت به آینده کشور یکی از برنامه‌های تهاجم فرهنگی دشمن است، اما ملت ایران با امید به آینده از این مرحله هم عبور خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز راهیان نور گفت:کاروان‌های راهیان نور بهترین و نزدیکترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و جبهه و جهاد به نسل امروز جامعه است.

اوبا اشاره به شیوع بیماری کرونا و لغو سفر‌های کاروان‌های راهیان نور در یک سال گذشته گفت: کسانی که در زمان جنگ نبودند و مناطق عملیاتی را ندیده اند باید با استفاده از فرصت کاروان‌های راهیان نور با فرهنگ جبهه‌ها آشنا شوند.

او با بیان اینکه شهدا مایه عزت و اقتدار ایران اسلامی هستندگفت: ترس و واهمه دشمن از ملت ایران به برکت خون شهدا و در سایه پیشرفت‌های علمی و فناوری‌های هسته‌ای است که با دستان توانمند جوانان دانشمند ایرانی به منصه ظهور رسیده است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد:امروز گرچه مشکلاتی داریم، اما با امید به آینده و با تکیه بر توانایی‌های جوانان ایرانی باز هم پیروز میدان خواهیم.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.