به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، امیرافشین اشکانی در نشست شورای هماهنگی روابطعمومی دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: با توجه به رویکرد وزارت متبوع در گسترش دولت الکترونیک و سهولت دسترسی خدمات مجموعه این وزارتخانه بهصورت غیرحضوری در ایام شیوع کرونا نیاز بوده تا روابط عمومی دستگاههای تابعه با انسجام و همافزایی لازم این خدمات را در بین جامعه هدف معرفی کنند.
او با اشاره به اینکه رسانهها در انعکاس خدمات و تعامل و همکاری با رسانههای دیداری و نوشتاری و بهرهگیری از ظرفیت فضای مجازی میتواند روابط عمومیها را در دستیابی به نقطه مطلوب هدایت کند افزود: تلاش برای ارتقای سطح دانش نوین مدیران روابط عمومی و اهتمامبخشی به روشنگری درون سازمانی و برونسازمانی را از جمله برنامههای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.
مسوول روابطعمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با برگزاری دورههای آموزشی تخصصی و عمومی سعی داریم مدیران روابطعمومی دستگاههای تابعه وزارت متبوع را در جریان تازهترین تحولات حوزه تخصصی روابطعمومی قرار دهیم.
او خاطرنشان کرد: فعالیتهای خوبی از سوی روابط، عمومی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان در راستای ترویج و معرفی خدمات انجام شده که قطعا با برنامهریزی و جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.
در این نشست مدیران روابطعمومی بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، فنی و حرفهای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سیستان وبلوچستان ضمن ارائه گزارش عملکرد و گفتوگو در خصوص اهمیت اطلاعرسانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب آن در سطح استان بر تبادل اطلاعات بین جامعه مخاطب در بستر شبکههای اجتماعی و همچنین اجرای آموزش های جدید در زمینه روابطعمومی مدرن دنیا گفتمان و فعالیت مطلوب در فضا مجازی تاکید کردند.
انتهای پیام/ع