استاندار البرز گفت: پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شهبازی، استاندار البرز گفت: در بازدید از حوزه‌های ثبت نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر و روستا در البرز شاهد استقبال پرشور داوطلبان هستیم و پس از ۳ روز ۱۸۱ داوطلب ثبت نام کرده اند که بخش عمده آن‌ها را آقایان تشکیل می‌دهند.

 استاندار البرز  با اشاره به این که ۱۳ هیات اجرایی در حوزه‌های انتخابیه البرز تشکیل شده و ۷ هیات باقی مانده نیز به زودی تشکیل می‌شود، گفت: از روز ۲۰ اسفند ماه بر اساس دستور وزیر محترم کشور ثبت نام در البرز نیز آغاز شده و تا به امروز این روند بدون هیچ گونه مانعی به خوبی طی شده است.

شهبازی با بیان این که حضور گسترده داوطلبان برای ثبت نام فضای انتخابات را پرشور‌تر خواهد کرد، گفت: بهتر است داوطلبان، ثبت نام را به روز‌های آخر موکول نکنند.

او افزود: پس از ثبت نام، مشخصات افراد در پایان هر روز به مراجع ۴گانه اعلام شده و ۱۰ روز برای استعلام فرصت دارند.

 استاندار البرز گفت: اکنون هیچ کس تا موعد مقرر اجازه تبلیغات ندارد همچنین اعضای فعلی شورا‌ها نیز اجازه استفاده از امکانات شورا‌های شهر و روستا را ندارند و در این رابطه هر گونه تخلفی رصد می‌شود.

شهبازی افزود: باید شرایط به صورت عادلانه برای نامزد‌های انتخابات مهیا شود از این رو به جد درصدد تحقق این امر هستیم.

او افزود: سلایق مختلف سیاسی کاندیدا‌های خود را معرفی می‌کنند و امید است با توجه به این روند تمامی احزاب و گروه‌های سیاسی قانونی پرشور‌تر از گذشته پای صندوق‌ها حاضر شوند.

 استاندار البرز گفت: ما بعنوان برگزار کنندگان انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا قانون را مد نظر داریم و به طور قطع در چارچوب قانون عمل می‌کنیم.

شهبازی افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رای زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور است چراکه پشتیبانی مردم عامل قدرت نظام است.

 او  گفت: به دلیل وجود بیماری کرونا، امسال تدابیری اتخاذ شد که ثبت نام‌ها به صورت حضوری و مجازی انجام شود.

استاندار البرز افزود: ۳ هزار صندوق رای در البرز برای اخذ آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا پیش بینی شده است.

انتهای پیام /ر  .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار