فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۴۵ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه خبر داد.

۴۵ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز در کرمانشاه کشف شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سردار  علی اکبر جاویدان اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه مبنی بر اینکه شخصی در یکی از نقاط حاشیه ای شهر اقدام به ساخت مواد محترقه دست ساز و غیرمجاز می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

او ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل تولید مواد محترقه غیرمجاز در یک انباری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی های لازم را به عمل آوردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در جریان بازرسی های انجام شده 45 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و دست ساز کشف شد. 

جاویدان با اشاره به دستگیری یک نفر در این خصوص، اظهار کرد: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در استان کشف شده است. 

او در پایان به خانواده ها توصیه کرد با نزدیک شدن به چهارشنبه پایانی سال بیش از گذشته مراقب فرزندانشان باشند.

پایان درگیری و نزاع میان ۲ خانواده 

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از پایان درگیری و نزاع میان ۲ خانواده در روستای «قوزیوند» بخش بیستون با مداخله به موقع پلیس و پادرمیانی ریش سفیدان روستا خبر داد.

سرهنگ علی عزیزیان گفت: در چند روز اخیر ۲ خانواده در این روستا به خاطر اختلافات قبلی به صورت مکرر باهم درگیر و به وسیله سلاح به سوی هم تیراندازی می‌کردند که به دنبال این درگیری‌ها چهار نفر از طرف‌های دعوا نیز زخمی و به مراکز درمانی منتقل شدند.

او ادامه داد: با بالاگرفتن درگیری و اطلاع اهالی روستا به پلیس، ماموران به سرعت وارد عمل شده و ضمن دستگیری چند نفر از عوامل درگیری اخطار‌های لازم به آن‌ها در خصوص پایان دادن به منازعاتشان داده شد.

فرمانده انتظامی هرسین در ادامه گفت: در همین راستا بزرگان و ریش سفیدان روستا نیز به کمک ماموران پلیس آمده و در نهایت میان طرف‌های درگیر سازش برقرار شد.

او در پایان از برخورد پلیس با هرگونه ناامنی خبر داد و گفت: افرادی که بخواهند به هر شکلی در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند با واکنش پلیس و دستگاه قضایی مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.