کوثری گفت: نخبگان، افراد تحصیل‌کرده و واجد شرایط برای نام‌نویسی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و ‌روستا اقدام کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ابوذر کوثری معاون سیاسی اجتماعی استاندار و ‌رییس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با حضور در برنامه تلویزیونی خان‌هشتم ضمن دعوت از نخبگان، جوانان و افراد تحصیل‌کرده برای نام‌نویسی و حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارداشت: احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های مختلف اجتماعی برای ترغیب جوانان، بانوان و افراد تحصیل‌کرده برای حضور در رقابت‌های انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان تلاش کنند.

او  افزود: با دستور شروع انتخابات از سوی وزیر کشور در تاریخ ۱۸ اسفند جاری فرایند نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیستم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

معاون سیاسی ‌اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تا پایان وقت مقرر امروز و در دومین روز از آغاز زمان نام‌نویسی از داوطلبان تا کنون ثبت‌نام ۱۳۷نفر در سامانه جامع انتخابات قطعی شده که از این تعداد ۱۳نفر از بانوان هستند که پیش‌بینی می‌شود این تعداد در روزهای آینده و همانند دوره‌های گذشته بیشتر شود و این روند کاملا طبیعی است.

او اظهارداشت: به‌دلیل اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونا نام‌نویسی از داوطلبان از طریق چهار روش اپلیکیشن تلفن همراه، مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، روش اینترنتی و حضور در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها انجام می‌شود.

کوثری گفت: در دوره گذشته انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۳۷ شهر سیستان و بلوچستان برگزار شده و با اعمال تقسیمات کشوری و افزایش نقاط شهری انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۵۱ شهر استان در خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار