امام جمعه موقت بخش آسمینون نودژ گفت: ایران هسته‌ای و ایران قوی، کابوس اروپا و آمریکا است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفری امام جمعه موقت بخش آسمینون نودژ گفت: ایران هسته‌ای و ایران قوی، كابوس اروپا و آمریكا است و به همین جهت منافع مشترک همه آن‌ها توقف پیشرفت ایران و كند شدن حربه بازدارندگی همه‌جانبه ایران انقلابی است.

او افزود: تردیدی نمی‌توان کرد که این عقب‌نشینی هرچند ممکن است تاکتیکی باشد، اما بیش از آن که محصول دیپلماسی باشد نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران و عمق راهبردی ما در منطقه است.

او تصریح کرد: موضع محکم مجلس و طرح اقدام راهبردی و همراهی دولت و تقویت وحدت داخلی بر محور مواضع حکیمانه و قاطعانه رهبر انقلاب اسلامی، این پیروزی سیاسی را رقم زده است و نشان داده است در «جنگ اراده‌ها» می‌توان پیروز شد به شرطی که بر گفتمان پیروزی‌آفرین که همان گفتمان مقاومت است پافشاری کنیم.

امام جمعه موقت نودژ بیان کرد: اکنون و با این پیروزی سیاسی البته، شرایط برای فعالیت‌های هوشمندانه دیپلماسی در برابر فریبکاری‌های احتمالی اروپاییان پدید آمده است.

جعفری گفت: البته ساده‌انگاری است اگر گمان کنیم اروپایی‌ها از مواضع خود عقب‌نشینی کرده‌اند در نگاه ما آنان نیز دشمنان ایران محسوب می‌شوند.

امام جمعه موقت نودر بیان داشت: مقام معظم رهبری در فرازی از بیاناتشان پس از غرس نهال در مراسم روز درختکاری برای چندمین بار در سال جاری از وضعیت معیشت مردم و گرانی‌های بی‌منطق و افسار گسیخته گلایه کردند در باره راه‌حل‌های علاج گرانی مطالب بسیاری گفته شده است، اما چند نکته اصلی به نظر می‌رسد.

جعفری گفت: در مرحله اول پذیرش این گزاره راهبردی که راه‌حل مشکلات از درون کشور و با نگاه درون‌زا می‌گذرد است که دولت باید بپذیرد همه تخم مرغ‌های اصلاح اقتصادی را نباید در سبد مذاکره برجامی بگذارد.

او اظهار داشت: ایران با داشتن ۳درصد از ذخایر معدنی جهان و حدود ۷۰ نوع ماده معدنی و بهره‌مندی از تنوع آب و هوایی و خصوصا نیروی بیکران جوان و خلاق که نمود آن در شرکت‌های دانش‌بنیان مشاهده می‌شود، ظرفیت عظیمی برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی دارد.

امام جمعه موقت آسمینون نودژ گفت: در مرحله دوم تقویت انضباط پولی و مالی و اصلاح ساختار بودجه آنچه در تصویب اخیر بودجه ۱۴۰۰ در مجلس اتفاق افتاد اگر چه قابل تقدیر است، اما ناکافی است بودجه کشور نیاز به اصلاحات اساسی و انقلابی دارد که باید در سال آینده مورد نظر قرار گیرد.

خطیب جمعه موقت آسمینون (نودژ) افزود: در مرحله سوم رشد و رونق تولید داخلی براساس یک برنامه قرارگاهی کوتاه مدت و بلندمدت و در مرحله چهارم صرفه‌جویی و بهینه‌سازی در هزینه‌های تولید با استفاده از فناوری‌های نوین و روزآمد و در مرحله پنجم افزایش نظارت کارآمد بر بازار تولید و توزیع و مقابله قاطعانه با احتکار و گرانی‌های بی‌منطق و بدون توجیه و در مرحله ششم مدیریت بر واردات و صادرات در کوتاه‌مدت و میان‌مدت و در مرحله هفتم کاهش هزینه‌های غیرضروری اداری و کاستن از تجملات و افزون‌خواهی‌های مترفانه که موجب می‌شود مسوولان از مردم دور شوند و درد آنان را آنچنان که باید احساس نکنند.

او با اشاره به ثبت نام انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: براساس قانون، وظیفه نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی برعهده مجلس شورای اسلامی گذاشته شده است بر این اساس نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسوولیت نظارت بر انتخابات شورا‌ها را برعهده دارند از مجلس انقلابی انتظار می‌رود در کلیه مراحل نظارت بر انتخابات شورا‌ها از انتخاب اعضای هیات اجرایی تا مرحله پایانی، روحیه انقلابی و مدیریت و نظارت درست و صحیح و انقلابی را از خود به یادگار بگذارند.

انتهای پیام /ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۹
ایران هسته‌ای و قوی کابوس آمریکا است???
چرا?
آخرین اخبار