مدیرکل صداوسیمای کردستان در خصوص علت اصلی عدم پخش زنده مسابقه فوتبال آوالان کامیاران و قشقایی شیراز از مرکز کردستان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، جعفر عبدالملکی مدیرکل صداوسیمای کردستان گفت: کم کاری رئیس هیأت فوتبال استان علت اصلی عدم پخش زنده مسابقه فوتبال آوالان کامیاران و قشقایی شیراز است و با این مرکز هیچ هماهنگی صورت نگرفته است.

او افزود: بنده رئیس هیأت فوتبال استان کردستان را اصلاً نمی‌شناسم و ایشان باید به عنوان متولی فوتبال استان پیگیر این مسائل باشد.

عبدالملکی بیان کرد: در خصوص پوشش زنده مسابقه فوتبال آوالان کامیاران و قشقایی شیراز در جام حذفی فوتبال کشور هیچ تماسی با بنده گرفته نشده و روز گذشته که روز تعطیل هم بوده نامه پخش زنده به دست ما در سازمان رسیده و طبیعتاً یک روز مهلت مناسبی برای گرفتن پخش این بازی از مقامات کشور نیست.

مدیر کل صدا و سیما استان کردستان تصریح کرد: برای هماهنگی اینچنین رویداد‌هایی باید رئیس هیأت فوتبال و مسئولان حوزه ورزش کردستان چندین روز قبل از روز برگزاری مسابقه با صدا و سیما مکاتبه و هماهنگی کنند تا ما نیز با سازمان هماهنگی کنیم.

عبدالملکی اظهار داشت: برای پخش زنده مسابقات ورزشی هیچ مشکلی نداریم و مسابقات مختلف ورزشی را تاکنون به صورت مستقیم از شبکه استانی پوشش داده‌ایم، اما برای این مسابقه متأسفانه مسئول هیأت فوتبال استان کم کاری کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.