رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: ۲۰۹ نفر تا سومین روز از مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در این استان نام‌نویسی کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، محمود ثمینی،رئیس ستاد انتخابات لرستان کرد: از ۲۰۹ نفر پرونده ۳۸ نفر در حال بررسی است و مابقی ثبت نهایی شده اند.

او افزود: در شهرستان خرم آباد ۵۲ نفر، کوهدشت ۱۳، پلدختر هشت، بروجرد ۴۴، ازنا ۹، سلسله سه، چگنی سه، دورود ۳۰، دلفان ۱۸، الیگودرز ۲۸ و رومشکان یک نفر داوطلب حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر شده اند.

او با بیان اینکه ۴۵ نفر نسبت به روز گذشته بیشتر ثبت نام کردند، اظهار داشت: از این تعداد داوطلب ثبت‌نام شده ۱۹۰ نفر مرد و ۱۹ نفر زن هستند.

به گفته او ۵۵ درصد داوطلبان به‌صورت حضوری در فرمانداری‌ها و ۴۵ درصد غیرحضوری ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان لرستان از داوطلبان خواست نسبت به ثبت نام خود سرعت عمل داشته باشند و این مهم را به روزهای پایانی موکول نکنند.

ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند به مدت هفت روز ادامه دارد و نام نویسی داوطلبان شورای اسلامی روستا به مدت یک هفته از ۱۶ تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.