نوبخت گفت: در تمام استان‌های کشور قطار و زیرساخت‌های آن گسترش یافته است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در مراسم امضای تفاهم نامه بازسازی کامل ۳۱ رام قطار مترو، طرح نوسازی ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران و انعقاد قرارداد خرید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار مترو اظهار کرد: پروژه امروز نماد همکاری دولت و پشتیبانی آن نسبت به مدیریت شهری در تهران است.

او ادامه داد: خوشبختانه دامنه همکاری و پشتیبانی دولت گسترده شده است. به طوریکه امسال دولت برای شهرداری و مدیریت شهرداری تهران، بالغ بر ۲ هزار و ۱۳۳ میلیارد تومان، پشیبانی مالی داشته است. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری هم در حوزه دانش بنیان مساعدت داشته اند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همکاران من در کنار شهرداری هستند تا مشکلات مربوط به بانک مرکزی رفع شود. حدود ۱۰۳ میلیارد تومان از تعهدات بر عهده سازمان برنامه و بودجه است. قسط اول به لحاظ پیشرفت کار پرداخت می‌شود و قسط دوم که مربوط به نوسازی تاکسی است، امروز امضا می‌شود؛ به همین منظور تخصیص‌ها به سرعت و مانند گذشته پرداخت می‌شود.

او تصریح کرد: مردم ایران و بدخواهان باید بدانند که با هر تحریم، چرخ توسعه کشور متوقف نمی‌شود. ما در حالی وارد چهارمین سال تحریم سخت و محاسبه اقتصادی می‌شویم که کشور همچنان در حال توسعه است. در زیرِ شهر تهران، مدیریت شهری برای رفاه حال مردم، محور‌های مترو ایجاد می‌کند. در حال حاضر در تمام استان‌های کشور قطار و زیرساخت‌های آن گسترش یافته است.

نوبخت گفت: در پایانِ دولت دوازدهم ۱۴۰۰۰ ریل در سراسر کشور خواهیم داشت. در این حوزه از بازنشستگان هم غافل نشده ایم و در این راستا هم با ترمیم حقوق، آستانه تحمل آن‌ها را بالا برده ایم تا با مقاومت به اهداف خود دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار