سرهنگ کهزادی با اشاره به شروع طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۰ اسفندماه گفت:اقدامات کنترلی پلیس راهور در روز‌های پایانی سال تشدید و افزایش می یابد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام  در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ با اشاره به شروع طرح نوروزی از ۲۰ اسفند ماه گفت:طرح روان سازی ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام در روز‌های پایانی سال با جدیت تمام دنبال می‌شود.

سرهنگ کهزادی اظهارداشت: در اجرای این طرح تمام نیرو‌های ستادی، تجهیزات و امکانات پلیس به کار گرفته شده تا مردم در روز‌های پایانی سال با مشکلات کمتری در رفت و آمد مواجه شوند.

او با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و به حداقل رساندن حضور در اجتماعات، از مردم خواست تا حد امکان از آوردن خودرو‌های شخصی در مسیر‌های پرتردد و مرکز شهر خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام ادامه داد:علاوه بر استقرار پاس‌های پیاده در نقاط تردد، ۴ گشت نامحسوس و ۵ گشت آشکار برای نظارت بر ترافیک در نقاط حاشیه شهر ایلام فعال شده است.

سرهنگ کهزادی بیان کرد: ایجاد آلودگی صوتی، پارک خودرو در نقاط توقف ممنوع و یا به صورت دوبله از مواردی است که پلیس به طور جدی با آن‌ها برخورد می‌کند.

او اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در کلیه شهرستان‌ها در حال اجراست.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.