طوفان مشکل حادی برای تخت جمشید ایجاد نکرد

مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید، گفت: طوفان مشکل حادی برای تخت جمشید ایجاد نکرد و تنها خارج از مجموعه شاهد قطعی برق بودیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمید فدایی مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید، بیان کرد: پس از وقوع طوفان و بازدیدهایی که از مجموعه جهانی تخت جمشید  مشخص شد طوفان خسارتی به این مجموع وارد نکرده است و تنها دو درخت خشک شده در جنگل پردیس دچار شکستگی شده‌اند.

او، تصریح کرد: مشکلاتی که طوفان برای مجموعه تخت جمشید ایجاد کرده  شامل ایجاد کثیفی مجموعه است و باید نظافت در این مجموعه از سوی نیروهای خدماتی انجام شود اما  برخلاف گفته‌های پیشین مشکلی برای برق مجموعه ایجاد نشد.

فدایی، ادامه داد: تنها قطعی برق در مجموعه پایین دست مجموعه تخت جمشید روی داد  که برق در مجموعه تخت جمشید طی طوفان اخیر قطع نشده است.

مدیر مجموعه جهانی تخت جمشید، افزود: سیستم‌های امنیتی و نظارتی در مجموعه تخت جمشید بروز رسانی شده است و از این رو مشکلی در تامین امنیت مجموعه جهانی تخت جمشید وجود ندارد.

او، در خصوص بلیت فروشی مجموعه جهانی تخت جمشید اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده زیرساخت لازم برای فروش بلیت به صورت اینترنتی در نظر گرفته شده است و علاوه بر پیش فروش اینترنتی، بازدید کنندگان می‌توانند نسبت به خرید بلیت از استند های فروش بلیت اقدام کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار