پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و سوم اسفند ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 


کم فروشی شرکت های معتبر

در فضای مجازی فیلمی دریافت کردم که کاملا نشان دهنده کم فروشی شرکت معتبر پرسیل می باشد شاید پیگیر شما بتواند جلوی حق خوری این شرکت ها را بگیرد


پل خلیج فارس

سلام لطفا درباره با پل خلیج فارس در قشم هم گزارشی تهیه بشه ممنون


کمبود و عدم وجود قرص پلاویکس خارجی

عرض سلام و خسته نباشید

لطفا" علت کمبود و گرانی شدید قرص پلاویکس را پیگیری بفرمایید در حالی که سلامتی قشر عظیمیم از جامعه که با بیماری های قلبی درگیر هستند در گرو استفاده از این قرص می باشد استدعای عاجزانه دارم رسیدگی بفرمایید .


مسدود شدن جاده

وقتتون بخیر من یک مادرم دخترم دیشب ساعت 9/5از همدان به سمت ساری حرکت کرد .ساعت دو شب تهران رسیده بودن می بایست ساعت هفت به  ساری می رسیدن ..از دلهره نمی دونم چیکار کنم دوساعته گوشیش خاموشه ..به هیچکی و هیچ جا دسترسی ندارم .ممنون می شم یک نفر کمکم کنه .


رای دیوان عدالت

طبق رأی دیوان عدالت اداری اگر پسری بخواهد قبل از خدمت سربازی دو بار در یک مقطع درس بخواند بلامانع است اما متأسفانه نظام وظیفه تاکنون زیر بار این قانون نرفته و تعداد زیادی از دانشجویانی که علاقه‌مند به تحصیل در یک مقطع هستند باید دو سال از آموزش دور بمانند که این منجر به فراموشی دروس خواهد شد.

خواهشمند است پیگیر این مطالبه ما دانشجویان باشید که آینده‌مان مبهم و استرس‌آور شده است.


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار