فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۱۳ هزار و ۸۰۰ نیروی بسیجی خوزستانی درگیر طرح شهید قاسم سلیمانی هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی از هفته بسیج در استان آغاز شد که برکات بسیار خوبی در پی داشت ۱۳ هزار و ۸۰۰ نیروی بسیجی خوزستانی درگیر این طرح هستند.

او افزود: در هفته‌های اخیر به دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی وضعیت خوزستان به لحاظ شیوع کرونا قرمز شد به همین دلیل مرحله دوم طرح شهید سلیمانی با محوریت تشدید بیماریابی از امروز در این استان آغاز شد.

شاهوارپور بیان داشت: ۲ هزار و ۲۳۲ تیم کار رهگیری بیماران را بر عهده دارند. همچنین ۲۵ درصد تیم‌ها کار نظارتی و ۲۵ درصد به کار‌های حمایت از بیماران می‌پردازند و ۳۷۳ قرارگاه فرعی و محله‌ای برای پیگیری طرح شهید قاسم سلیمانی پیش‌بینی شده است که امیدواریم ظرف یک هفته تا ۱۰ روز آینده، شرایط مناسب تری برای استان رقم بزنیم.

فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تیم‌های فعال در طرح شهید قاسم سلیمانی به صورت ۲۴ ساعته به مردم خدمت رسانی می‌کنند البته محور کار بهداشت و درمان است و نیرو‌های بسیجی در کنار آن‌ها فعالیت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همکاری مردم در این طرح بسیار مهم است و انتظار داریم به توصیه‌های کادر بهداشت و درمان توجه شود. امیدواریم در ایام عید شاهد کم رنگ شدن بیماری و امید و نشاط در استان باشیم و زندگی به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.