به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی برنامه «قوی شو»، برنامه «قوی شو» با رویکرد ایجاد اشتغال و کارآفرینی در قالب مستند روایی در ۱۵ قسمت تولید شده است.
این برنامه در حقیقت یک برنامه انگیزشی است که با سفر به استانهای مختلف و با به تصویر کشیدن زندگی افراد موفق و کارآفرین به فرهنگ بومی، گویش و حتی گردشگری که متاسفانه در حال فراموش شدن است، میپردازد.
تنوع در لوکیشن به لحاظ رنگ آمیزی بصری و ایجاد یک برنامه آموزشی مهارتی در کنار فضای مفرح از ویژگیهای این برنامه قلمداد میشود.
ساختار «قوی شو» مستندگونه است و سعی کرده حداقل از پایتخت فاصله بگیرد و با توجه به رنگ آمیزی بصری در طبیعت و اقوام مختلف کشور خانوادههای موفق کارآفرین را به تصویر بکشد.
نگاه به خانواده، زندگی ایرانی اسلامی، انگیزه و امید از خصوصیاتی است که در برنامه «قوی شو» مورد توجه قرار گرفته است. برنامه «قوی شو» به تهیه کنندگی میلاد معتمدی فر و حانیه السادات آجودانی در گروه مهارتهای عمومی و تخصصی تولید شده و در ایام نوروز از شبکه هفت سیما روی آنتن میرود.
انتهای پیام/