فرمانده انتظامی کاشمر گفت: ۱۷ هزارو ۵۶۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز درکاشمر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش انواع موادمحترقه غیرمجاز در سه واحد صنفی متخلف، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی و کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی همه جانبه و صحت سقم موضوع و شناسایی محل نگهداری موادمحترقه، با هماهنگی مقام قضائی از محل‌های مورد نظر بازدید و ۱۷ هزار و ۵۶۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز را کشف کردند.


فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با بیان این که سه متهم در این زمینه دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، ادامه داد: به استناد قانون مجازات اسلامی هرگونه خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شوند.


احمدی بیان کرد: از شهروندان انتظار می‌رود ضمن مراقبت از فرزندان خود با توجه به شیوع ویروس کرونا و نزدیکی پایان سال و حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد ممکن است رخ دهد هرگونه اطلاعات در مورد نگهداری و فروش هرگونه مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.


انتهای پیام//م. د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.