حجت‌الاسلام کلانتری گفت: ۶۷ هزار دانش آموز استان ایلام در اردوی مجازی راهیان نور امسال ثبت نام و شرکت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت‌الاسلام محسن کلانتری معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: ۶۷ هزار دانش آموز استان ایلام در اردوی مجازی راهیان نور امسال ثبت نام و شرکت کردند.

او ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، امسال اردوی راهیان نور به صورت مجازی و در کانال شاد برای دانش آموزان برگزار شد.

کلانتری مطرح کرد: در اردوی امسال این تعداد دانش‌آموز مقطع ابتدایی کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم و مقاطع متوسطه اول و دوم اعم از دختر و پسر شرکت داشتند.

او کمترین حضور آنلاین دانش آموزان در این اردوی مجازی را ۲۶ هزار نفر عنوان کرد و افزود: دانش آموزان شرکت کننده ۱۲۰ هزار بازدید در این اردوی مجازی داشته اند.

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ، مناطقی که در این برنامه مورد بازدید دانش آموزان قرار گرفت را شامل مناطق عملیاتی قلاویزان، شرهانی، قرارگاه امیرالمونین (ع)، اروند کنار و شلمچه عنوان‌کرد.

او با بیان اینکه این برنامه به مدت ۲ روز و به صورت پخش زنده بوده، گفت: برگزیدگان مسابقه در پایان هر روز اعلام و به ۵۰ نفر جایزه اهدا شد.

کلانتری همچنین با اشاره به اینکه مسابقه نامه‌ای به شهدا نیز در قالب این اردو برگزار شده است، افزود: در این زمینه آثار دانش آموزان جمع آوری و در قالب مجموعه‌ای چاپ و به آثار برجسته جوایزی اهدا می‌شود.

او با ذکر اینکه برگزاری اردوی مجازی راهیان نور امسال موجب مشارکت تعداد بیشتری از دانش‌آموزان در این برنامه شد، اظهار کرد: هرساله میانگین تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این برنامه هفت هزار نفر بوده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.