مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : در راستای سیاست‌های فرهنگی، اجتماعی حوزه هنری انقلاب اسلامی و موسسه بهمن سبز، فیلم‌های سینمایی در مناطق محروم کرمانشاه اکران خواهند شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت : به غیر از اکران فیلم در پردیس سینمایی آزادی کرمانشاه، در تلاش هستیم این امکان را فراهم کنیم تا اهالی مناطق محروم کرمانشاه و شهر‌های دورافتاده استان نیز که شرایط آمدن به مرکز استان را ندارند و تاکنون سینما نرفته‌اند، از لذت تماشای فیلم در سینما بهره‌مند شوند.

او گفت : در این طرح پس از هماهنگی با تهیه کنندگان و صاحبان آثار توسط واحد پخش و اکران موسسه بهمن سبز، تجهیزات سینمایی ما در مناطق هدف مستقر شده و مردم آن منطقه به تماشای فیلم‌های سینما می‌پردازند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه، اهداف این طرح را پخش فیلم در مناطق دورافتاده و ایجاد رضایت برای مردم محروم دانست و افزود: قطعا این برنامه می‌تواند از گسترش آسیب‌های اجتماعی در استان جلوگیری کنند.

او افزود: محله‌های محروم شهر کرمانشاه، شهرستان‌ها، روستا‌ها و مناطق دورافتاده استان، اماکن خاص نظیر ندامتگاه و زندان‌ها، گرمخانه‌ها و مراکز نگهداری سالمندان از دیگر مجموعه‌های هدف در این طرح است.

کنجوری به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد و ادامه داد: از آنجا که سلامت آحاد مردم مهم‌ترین اولویت ماست، تمامی دستورالعمل های بهداشتی در اینگونه برنامه‌ها از قبیل: تب‌سنجی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی انجام می‌شود.

او افزود: در هفته گذشته نیز به منظور همدردی با هموطنان زلزله‌زده سی‌سخت، یک روز فروش فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است» در سینما‌های حوزه هنری در سراسر کشور به همراه یک روز حقوق مدیران موسسه بهمن سبز برای امدادرسانی به مردم این شهر اهدا شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.