شوکه شدن دختر استرالیایی با دیدن مار سمی خطرناک در خانه!

دختر استرالیایی در حال نظافت خانه بود که با دیدن یک مار سمی خطرناک در وسایل خود شوکه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مار سمی خطرناکی که در داخل دستگاه استنشاقی آسم یک دختر استرالیایی پنهان شده بود این دختر را تا آستانه مرگ برد. این دختر سرگرم نظافت منزل خود در منطقه «بلی بلی» در ایالت کوئینزلند بود که ناگهان متوجه چیزی عجیب در میان لباس‌های خود شد.

این دختر که هویتش اعلام نشده پس از بررسی بیشتر یک مار سمی سیاه شکم قرمز را در داخل دستگاه استنشاقی آسم خود پیدا کرد. او بلافاصله با دیدن این مار خطرناک که در لیست سمی‌ترین مار‌های مناطق استوایی قرار دارد از مارگیران محلی کمک خواست.


بیشتر بخوانید


این دختر با انتشار تصاویری از این مار سمی در صفحه فیسبوک مارگیران سان شاین کوست نوشت: «بسیار خوش شانس بودم که قبل از اینکه این مار سمی خطرناک به من آسیب وارد کند آن را دیدم. مارگیر محلی با نام آقای هیسِر این مار را بدون خطر، شکار و جابجا کرد.»

شوکه شدن زن خانه دار

«استورات مک کنزی»، یکی از اعضای تیم مارگیری در این باره گفت: «نمی‌توانم تصور کنم که این مار در آنجا چکار می‌کرد. در این زمان از سال، قبل از آنکه هوا سرد شود آن‌ها (مارها) به دنبال غذا هستند. ما آن‌ها را در مکان‌های مختلفی پیدا کرده‌ایم.»

شوکه شدن زن خانه دار

انتهای پیام/

برچسب ها: مار سمی ، مار خطرناک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
هر فردی یکدفعه با این صحنه مواجه شه سکته میکنه