مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری بیش از ۳ هزار برنامه فرهنگی و ورزشی در سه ماهه پایانی سال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل در سه پایانی سال ۳ هزار و ۱۰۷ برنامه فرهنگی ورزشی را برای ۱۱۱ هزار و ۴۱۳ نفر از بانوان و آقایان اجرا کرده است.

او افزود: در سه ماهه پایانی سال، تعداد ۶۰ برنامه پیاده روی برای بانوان و ۵۴ برنامه پیاده روی برای آقایان اجرا شده است که در این برنامه‌ها ۲ هزار و ۷۰۰ نفر شرکت یافتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: اجرای ورزش صبحگاهی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی یکی دیگر از برنامه‌های گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل بوده است که به ترتیب ۶۱۰ و ۸۰۶ برنامه ورزش صبحگاهی برای بانوان و آقایان اجرا شده است.

انوشیروانی اظهارداشت: کوه روی و کوه پیمایی و دوچرخه سواری از دیگر عنوان برنامه‌های اجرا شده است که جمعا ۳۵۹ برنامه کوه روی و کوه پیمایی و ۳۸ برنامه دوچرخه سواری برای بانوان و آقایان اجرا شده است.

او تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی برای بانوان به تعداد ۹۵ برنامه و برای آقایان به تعداد ۲۱۴ و برنامه‌ها و کلاس‌های آموزشی و ورزشی به تعداد ۴۱ برنامه برای بانوان و ۲۹ برنامه برای آقایان اجرا شده است که قطعا در زمینه آموزش و رشد ورزش بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: مسابقات کارکنان و مسابقات ورزشی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و جمعا به تعداد ۳۳ فقره مسابقات کارکنان و ۴۵۸ فقره مسابقات ورزشی در سه ماهه پایانی سال توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

انوشیروانی اظهارداشت: مسابقات محلات که یکی از مهم‌ترین اهداف ما برای توسعه ورزش محلات است نیز به تعداد ۲۹ برنامه برای بانوان و ۱۵ برنامه برای آقایان با اجرای مسابقات مختلف و جذاب و نیز ایجاد شور و نشاط در محلات اجرا گشت.

او گفت: همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی نیز با شرکت ۳ هزار و ۳۴۲ نفر از بانوان در قالب ۶۸ برنامه و ۴ هزار و ۱ نفر از آقایان در قالب ۷۳ برنامه نیز توسط گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل اجرا شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: اجرای گلگشت در مناطق مختلف استان نیز ۶۳ فقره برای بانوان و ۶۲ فقره برای آقایان در این مدت انجام گرفته است.

انوشیروانی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی برای بانوان و آقایان بصورت عادلانه برای هردو قشر از اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل است که به همت گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی استان اردبیل توانستیم یک هزار و ۳۰۵ برنامه برای بانوان استان و یک هزار و ۸۰۲ برنامه برای آقایان اجرا کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.