سرهنگ عالی پور از کشف بیش از ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از واحد‌های صنفی در سطح شهر ایوان خبر داد.

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در اجرای طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخر سال ، تعداد ۸ هزار و ۲۹ عدد انواع مواد محترقه در سطح شهر ایوان توسط کارکنان پلیس امنیت عمومی نیروی انتظامی کشف شد.

او افزود: چنانچه راننده و سرنشین خودرو‌هایی که با استفاده از مواد محترقه برای عابرین و شهروندان ایجاد مزاحمت کنند ضمن برخورد قاطع و قانونی با راننده و سرنشین ، خودرو تا پایان تعطیلات فروردین ماه سال جدید توقیف می‌شود.

عالی پور با بیان اینکه تمامی اقدامات پلیس جهت برخورد با عرضه کنندگان مواد محترقه و آتش زا در راستای تامین آسایش و آرامش شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروز است ، بیان کرد: از مردم خواستاریم در صورت اطلاع از اماکن توزیع مواد محترقه ، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: به والدین نیز توصیه می کنیم که در این ایام مراقب فرزندان خود باشند که با استفاده از وسایل آتش زا و مواد محترقه موجب بروز حوادث ناگوار برای خود و سایرین نشوند.

 در این زمینه برای صنوف متخلف پرونده‌ای تدوین و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرا گردید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.