رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: جانشینی در یک واحد تولیدی بدون مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان امکان پذیر نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری استان در ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: مدیران بانک و مسئولان اجرایی استان دقت کنند که از این تاریخ به بعد جانشینی در یک واحد تولیدی بدون مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی استان امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام  قدرتی افزود: اداره کل ثبت اسناد و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز حق ندارند که بدون تاییدیه ستاد اقتصاد مقاومتی برای جانشینی بانک در یک واحد تولیدی تصمیم گیری کنند.

او تاکید کرد: جانشینی تنها در صورتی انجام می‌شود که تمام کارگروه‌ها و مصوبات در ستاد تسهیل و بخش خصوصی برای حل مشکلات و تسهیل تولید جواب منفی بدهند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین نیز در این نشست بر افزایش ۴۰ درصدی مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی در سال جاری اشاره کرد و گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی استان در سال جاری ۱۷ جلسه برگزار کرده و ۴۲ مصوبه داشته که نشان از اهتمام دستگاه قضا برای ۹ل مشکلات اقتصادی است.

قاسمی اضافه کرد: قرار است که در قرارگاه صنعت از ظرفیت سازمان بسیج حقوقدانان نیز استفاده کنیم و بتوانیم در این راستا اتفاقات خوبی را برای سال آینده رقم بزنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم گفت: سال ۹۹ سال بسیار سختی برای تولید و اقتصاد بود، اما نگاه‌های ویژه باعث شد کمر خم نکنیم.
حبیبی ادامه داد: سال گذشته ۶۰ واحد بحرانی داشتیم، اما امسال به ۲۸ واحد رسیده و این نتیجه تصمیمات خوبی بوده که گرفته شده و تعدیل نیروی انسانی کاهش پیدا کرده است.

سرهنگ عباسی نماینده سپاه استان هم در این نشست گفت: قرارگاه جهادی صنعت، معدن و انرژی تشکیل و ۸۰۰ واحد صنعتی عارضه یابی و مشکلات ۴۰۰ واحد هم احصا و از طریق دادگستری‌ها پیگیری شد.

وی افزود: مشکلات ۲۵۶ واحد صنعتی حل و اشتغال ۲۵۰۰ نفر و اشتغالزایی جدید ۲۵۹ نفر فراهم شد.

به گفته سرهنگ عباسی؛ ۳۰۰ نفر از نخبگان علمی از پارک علم و فناوری شناسایی و برای خدمات به واحد‌های صنعتی معرفی شده اند.

کشاورز مدیر کل ثبت اسناد استان هم اعلام کرد: وصول مطالبات بانکی که اجرائیات ثبت وصول کرده در ۱۱ ماه سال ۹۹ حدود ۱۰۰ میلیارد و مطالبات سررسید شده ۲۱ هزار میلیارد تومان است.

در این نشست همچنین مشکلات مطالبات شرکت‌های شایسته سازان و کشمش شال به بانک مورد بررسی قرار گرفت و برای آن‌ها بر اساس توافقات جدید راهکار حقوقی ارائه شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.