درخشش دانش آموزان کردستانی در یازدهمین المپیاد نانو

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از کسب ۱۳ مدال رنگارنگ و رتبه اول کشوری یازدهمین المپیاد دانش آموزی نانو توسط دانش آموزان استان کردستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رشید قربانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان مدال آور و خانواده‌های محترمشان، مدیران و معاونین آموزش متوسطه شهرستان‌ها و مناطق، مدیران مدارس و پژوهش سرا‌های دانش آموزی، گفت: دفتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانودر حالی بسته شد که استان کردستان با کسب یک مدال طلا، دو مدال نقره و ۱۰ مدال برنز موفق به کسب رتبه‌ی اول کشوری شد و با برتری چشم گیر توانست پیشتازی خود در این عرصه همچنان ادامه دهد.

او در ادامه به معرفی نفرات برتر یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو پرداخت و افزود: آیناز رحیمی دانش آموز دبیرستان فرزانگان دو ناحیه دو سنندج مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و دانش آموزان بیتا زند سلیمی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج و ادیب سبحانی از زانیاران ناحیه یک سنندج نیز توانستند مدال نقره را به دست آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: همچنین دانش آموزان موژان پهلوانی، سیمین محمدی از فرزانگان دو ناحیه دو سنندج، محمدسینا قادری از علامه حلی قروه، محمدآرمند آبدارزاده، مهین ژولیده و سوران عباسی از شهید بهشتی دو ناحیه دو سنندج، دلشاد قادری از نمونه دولتی مائده ناحیه دو سنندج، برزان امیری از نمونه دولتی خوارزمی دهگلان، عمر شریفی از وحدت مریوان و سارو حسین پناهی از شیخ شلتوت ناحیه یک سنندج نیز حائز مدال برنز یازدهمین دوره المپیاد دانش آموزی نانو شدند.

قربانی افزود: بر خود واجب می‌دانم از زحمات و حمایت‌های همیشگی مدیران و معلمان شاغل در پژوهش سرا‌های دانش آموزی تشکر و قدر دانی نمایم.

گفتنی است؛ اختتامیه یازدهمین المپیاد نانو روز دوشنبه ۲۵ اسفند ۹۹ به صورت مجازی برگزار و از کانال آپارات باشگاه نانو به صورت زنده پخش شد.

استان کردستان برای چهارمین سال پیاپی در المپیاد دانش آموزی نانو حائز رتبه اول کشوری بوده و دانش آموزان کردستانی با درخشش در این عرصه علمی برای استان افتخار آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.