اجرای چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس از اجرای چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش همدلی مواسات و کمک‌های مومنانه شهرستان طبس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه گفت: در چهارمین مرحله از گام سوم رزمایش همدلی مواسات و کمک‌های مومنانه شهرستان طبس که با همکاری ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) انجام می شود ۲۰۰۰ بسته معیشتی ، ۱۲۰۰ جفت کفش و البسه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

او ارزش مالی این اقلام را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت:  ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی و خیرین شهرستان طبس در جمع آوری اقلام کمک کرده اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی و کفش و البسه بین نیازمندان توزیع میشود بیان کرد: از مردم شهرستان طبس و خیرین درخواست میکنم که در موضوع همدلی مواسات و کمک‌های مومنانه به ستاد مردمی کمک‌های مومنانه شهرستان طبس کمک و همراهی نمایند.

او ادامه داد: شهرستان طبس در مراحل قبلی هم افتخار افرین بوده در بحث و مردم انقلابی و نجیب شهرستان طبس ما را در مراحل مختلف و پیشین ما را همراهی کردند.

سرهنگ خبازی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان طبس با اشاره به مرحله قبلی رزمایش کمک‌های مومنانه در طبس افزود: ۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی، ۲۰ سری جهیزیه و ۲هزار غذای گرم در مرحله سوم از رزمایش همدلی، مواسات و کمک‌های مومنانه در طبس بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.