قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا گفت:امروز در مراسمی ۲۰۰ خودرو شاهین توزیع شد و فردا هم توزیع ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، باقری قائم مقام مدیر عامل سایپا  در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا در مراسم تحویل خودرو شاهین به مشتریان، گفت: هر خودرو شاهینی که از امروز تردد کند، حس غرور به ما می‌دهد، این افتخار بزرگی است. ویژگی اصلی شاهین این است که برای اولین بار در کشور هم‌ طراحی پلتفرم هم تولید با هم رونمایی می‌شود.

او بیان کرد: ۸ ماه پیش سایپا، پراید را از سبد محصولات خود کنار گذاشت و پایان تولید پراید باعث تولید این محصول جدید شد. شاهین ۳ مولفه اساسی دارد.

باقری گفت: همه ما وقتی این خودرو را طراحی کردیم، اعتقاد داشتیم جهش طراحی باید در سایپا اتفاق بیفتد و امروز شاهد این رویکرد بودیم، طراحی این خودرو بسیار زیباست.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا تصریح کرد: امروز در سراسر کشور ۲۰۰ خودرو شاهین توزیع می‌شود و فردا این توزیع ادامه خواهد داشت و  ۲۰۰ خودرو دیگر هم توزیع می‌شود و می‌توانیم با افتخار این خودروها را در جاده‌ها ببینیم.

او ادامه داد: تحریم‌ها به شدت ما را آزار داد و باعث مشقت ما شد. سخت کوشی مهندسان سبب شد با افتخار این خودرو را بسازیم و تحریم‌ها را دور بزنیم.

باقری تصریح کرد: همزمان با تحویل خودرو شاهین ، در تمامی نمایندگی‌های سایپا بستر سازی خوبی اتفاق افتاده که خدمات مناسبی به شاهین بدهند.

او گفت: برای اولین بار اپلیکیشنی را رونمایی می‌کنیم که از این به بعد هر شخصی این اپلیکیشن را داشته باشد می‌تواند خدمات سایپا را دریافت کند. حتی ثبت نام خودرو و تعمیرات و تمام کار‌های خودرویی در این اپلیکیشن انجام می‌شود.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در حوزه  فروش و خدمات پس از فروش سایپا بیان کرد: تمام طراحی این خودرو در داخل انجام شد و به زودی کراس اوور آن که آریا است و بعد از آن رونمایی اطلس را خواهیم داشت. در هر مرحله بیشترین میزان استقبال صورت گرفت و نشان می‌دهد باید خودرویی در شان مردم طراحی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۸ اسفند ۱۳۹۹
شما قیمتا رو‌ کاهش بده نگران حفظ شان و‌ منزلت مردم‌ نباش
آخرین اخبار