فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان گفت: حاج قاسم الگوی مجسم پاسداری است و امروز پاسداران باید به امام حسین (ع) و حاج قاسم اقتدا کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار محمدمطهری، فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان در ویژه برنامه میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار که در بیت الزهرا شهید سلیمانی برگزار شد با اشاره به حدیثی از آن امام همام گفت: پاسدار باید این راه را ادامه دهد و اقدام به کار‌های سخت کرده و در مصیبت‌ها از برادران دینی دفاع کند.

او با تاکید بر اینکه پاسداران باید برجستگی و شایستگی دفاع از نظام اسلامی را داشته باشند افزود: پاسداران از همان آغاز تاسیس سپاه خود را به جهت و نگاهی که امام راحل می‌خواست، نزدیک کردند.

او تصریح کرد: الگوی سپاه باید امام حسین علیه السلام باشد.

سردار مطهری تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پس از دوران دفاع مقدس به استراحت نرفت بلکه برای تامین امنیت جنوب شرق کشور، نیرو‌های خود را به این منطقه گسیل کرد و در رفع ناامنی‌ها فقط به مسائل نظامی اکتفا نکرد بلکه در ابعاد مختلف کار کرد.

او گفت: کمک‌های مومنانه‌ای را که امروز بین نیازمندان توزیع می‌شود حاج قاسم در سال‌های ۷۳ و ۷۴اینکار را انجام می‌داد و با هماهنگی دولتی‌ها ۳۹۰ تا ۴۰۰ حلقه چاه در مناطق جنوب شرق ایجاد کرد و از هر حلقه چاه ۱۲ خانوار برخوردار بود.

سردار مطهری با اشاره به اینکه خیلی از مردم در فقر بودند اظهار کرد:اما حاج قاسم زندگی آن‌ها را با سکونت در کنار زمین‌های کشاورزی رونق بخشید.

او تسلیم ۳۰۰ نفر از اشرار را از جمله نتایج اقدامات حاج قاسم در جنوب شرق عنوان کرد و افزود: همچنین ایشان دستور داد ۱۸۰ نفر روحانی در روستا‌های آنجا به تبلیغ بروند.

فرمانده لشکر پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمان درادامه گفت: حاج قاسم الگوی مجسم پاسداری است و امروز پاسداران باید به امام حسین و حاج قاسم اقتدا کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار