برادر پریوش ظفری وکیل به قتل رسیده گفت : در روند پرونده کیفر خواست صادر شده است به شعبه کیفری یک استان ارجاع شده و ما درخواست قصاص دادیم .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ صدای شلیک گلوله خیابان بنت الهدی کرمانشاه را پر کرد.

چند دقیقه بعد معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از وقوع تیراندازی در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت : در این حادثه سه نفر جان خود را از دست دادند.

آمویی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد فردی به دنبال اختلافات خانوادگی با خانواده همسرش، مقابل یکی از دفاتر وکالت اقدام به تیراندازی می‌کند که منجر به کشته شدن برادر همسرش در همان محل می‌شود.

آمویی افزود: در این تیراندازی همسر و وکیل آن‌ها که در دفتر وکالت حضور داشتند بر اثر تیراندازی زخمی می‌شوند که پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه آن‌ها نیز جان خود را از دست می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: متهم بلافاصله در صحنه جرم دستگیر شد و اقدامات قضایی و تحقیقات پلیس و بازپرس ویژه قتل هم از همان زمان آغاز شد .

شهرام کرمی افزود: تمام اصول دادرسی در خصوص این پرونده رعایت شده که زمان صدور رای نهایی بستگی به اعتراض یا عدم اعتراض متهم دارد، اما با تایید در دیوان عالی کشور، این رای قابلیت اجرایی خواهد داشت.

در این حادثه وکیل به قتل رسیده پریوش نظری کارآموز کانون وکلا استان کرمانشاه بود که خانواده اش درخواست قصاص کرده اند .

ظفری برادر وکیل به قتل رسیده گفت : در روند پرونده کیفر خواست صادر شده به شعبه کیفری یک استان ارجاع شده و ما درخواست قصاص دادیم و تقاضا کردیم که این قاتل قصاص شود در مورد تجدیدنظر هم فعلاً دادگاه تعیین شده درخواست داده شده که برای تحقیقات مقدماتی پرونده صورت گیرد. به نظر من بحث این که به جنون آنی این تصمیم را گرفته از نظر ما رد می شود .

 بعد از چهل روز به دعوت و همت کمیسیون امور بانوان و نایب رئیس کانون وکلا دادگستری کرمانشاه از خانواده پریوش ظفری و امیرمحمد تنها پسر این وکیل همدردی به عمل آمد و اعلام کردند تا اجرای حکم در کنار آن ها خواهند بود .

چهل روز گذشت/کیفر خواست وکیل به قتل رسیده صادر شد

چهل روز گذشت/کیفر خواست وکیل به قتل رسیده صادر شد

چهل روز گذشت/کیفر خواست وکیل به قتل رسیده صادر شد

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.