مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: تاکنون ۱۶۰ هزار سند مربوط به شهداء در این استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کاظمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز چهارشنبه در همایش پیام‌آوران ایثارا بیان اینکه تاکنون ۱۶۰ هزار سند مربوط به شهداء در این استان جمع آوری شده و جهت استفاده در دسترس عموم است، گفت: با توجه به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان فراخوان دیگری نیز جهت دریافت اسناد شهدا منتشر شده است.


او ادامه داد: باید با آموزش فنون سخنوری و روایتگری به مردم به ویژه خانواده‌های ایثارگران بتوانیم به بهترین شکل ممکن فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل  های آینده منتقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان پیام‌آوران و راویان دفاع مقدس را علمداران ایثار توصیف کرد و افزود: باید در روایتگری به مقوله مخاطب‌شناسی توجه داشته باشیم.


کاظمی با بیان اینکه آسیب‌شناسی در حوزه روایتگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با انجام کار‌های قوی می‌توان بخش عمده‌ای از آسیب‌های این بخش را برطرف کرد.


او همچنین بر لزوم وجود پیوست ایثار و شهادت در برنامه‌های دستگاه‌ها تأکید کرد و ادامه داد: هر آنچه که امروز در سایه امنیت و آرامش داریم  مدیون شهداء هستیم.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود مزار شهداء را محوری‌ترین محل ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: همه دستگاه‌ها در نگهداری و ساماندهی گلزار‌های شهدا مسئول هستند.


استان زنجان سه هزار شهید، هفت هزار جانباز و ۵۸۶ آزاده دارد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.