سردار معروفی گفت: حوزه دفاعی ارتش و سپاه در منطقه زبانزد است،نیرو‌های مسلح از تولید نقطه زدن به ساخت موشک رسیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، امیرسرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق با سردار معروفی به مناسبت روز پاسدار دیدار کرد.

در این دیدار امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان فرمانده قرار گاه منطقه‌ای جنوب شرق با اعلام اینکه در ماموریت‌های که سپاه بخواهد و تشخیص دهد ما هستیم گفت: خط قرمز ما نظام است  و با تمام توانمندی‌های ماموریت امنیتی و سازندگی در کنار سپاه هستیم.

او افزود: اتحاد و همبستگی بین سپاه و ارتش باید سرمشق مسئولان باشد و به فکر مصالح مردم باشند و امیدواریم انتخابات پرشور در کشور برگزار و فرد اصلح انتخاب شود.

حجت الاسلام دوست محمدی مسئول عقیدتی ارتش جنوب شرق کشور با اشاره به هجمه تبلیغات که علیه کشور انجام می‌شود گفت:اتحاد کنونی حاصل همبستگی نیرو‌های مسلح برای کمک به مردم  است.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه ما همان اندازه که عِرق به سپاه داریم به ارتش هم ارادت داریم گفت:شاکله نظام جمهوری اسلامی همبستگی است که بین ارتش و سپاه وجود دارد.

او افزود:نیرو‌های مسلح ما در حوزه وحدت فوق‌العاده هستند که این مهم در رزمایش چند روز گذشته نمود داشت و خروجی آن در دنیا فوق‌العاده بود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه مرجع بودن برای کمک به مردم است شما در حوادث غیر مترقبه عالی ظاهر شدید و مردم باور دارند که در مشکلات نیرو‌های مسلح کنارشان هستند بیان کرد: نیرو‌های مسلح تابع رهبری هستند و کاری به سیاست ندارند که کدام جناح هست و کدام نیست.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان با اعلام اینکه ما توانمان را برای ملت گذاشته ایم و کاری به حاشیه نداریم بیان کرد: حوزه دفاعی ارتش و سپاه در منطقه زبانزد است،نیرو‌های مسلح  از نقطه زدن به ساخت موشک رسیده اند.

او گفت: هوشمندی و مقاومت ایران باعث شده آمریکایی‌ها بفهمند که نمی توانند دست به حماقت بزنند و گرنه حمله می کردند.

معروفی با اشاره به اینکه سپاه در مسئولیت اجتماعی و فرهنگی ورود کرده  افزود: توانستیم امسال ۳۷۰ هزار بسته معیشتی به مردم کمک کنیم و ۲ هزار ۴۰۰ جهیزیه تامین کرده ایم.

او بیان کرد: نگاه کنیم ببینم مردم چه نیاز دارند کمک کنیم گرچه ارتش وظیفه اش کار‌های اجتمایی نیست، ولی به کمک آمده است و در سیل و حوادث کمک می‌کند ،آبروی ارتش آبروی ما می باشد و آبروی ما آبروی ارتش است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار