معاون فرهنگی اوقاف فارس از برپایی خیمه‌های معرفت در ۴۰ بقعه متبرکه استان به مناسبت طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رحیم صفری گرایی در نشست خبری پیرامون طرح نوروزی آرامش بهاری ۱۴۰۰، اعلام کرد: همه سال اداره اوقاف برنامه ویژه‌ای تحت عنوان آرامش بهاری اجرا می‌کرد که پارسال و امسال وارد فاز جدیدی شد.

او با توجه به وضعیت‌های چهارگانه شهرستان‌ها که قرمز، نارنجی، زرد و آبی است، افزود: نوروز ۱۴۰۰ میزبان زائرین در ۴۰ بقعه متبرکه استان فارس هستیم.

معاون فرهنگی اوقاف فارس، گفت: اعزام مبلغ و تبلیغ در این بقاع با استفاده از ظرفیت مبلغان بومی انجام می‌گیرد و خدمات مشاوره‌ای و برپایی نماز جماعت و برنامه لحظه سال تحویل در خیمه‌های معرفت با رعایت اصول بهداشتی برگزار می‌شود.

صفری گرایی با اعلام اینکه غرفه‌های انتظار و مهدویت چاشنی آرامش بهاری شده است، افزود: ۱۲ خیمه معرفت در استان فارس خواهیم داشت که ۳ خیمه متعلق به شیراز است.

او از خدمات نظافتی و امکانات رفاهی در بقاع و جوار این امامزادگان خبر داد و گفت: راه اندازی ایستگاه‌های سلامت با همکاری بسیج جامعه پزشکی در ۵ بقعه در جوار امام زادگان برای خدمات رسانی به زائران داریم.

معاون فرهنگی اوقاف فارس ادامه داد: برای روز میلاد امام زمان (عج) کاروان شادی در ۱۵ بقعه به شکل آذین بندی و بدون تجمع برگزار می‌شود.

طرح آرامش بهاری ۱۴۰۰ از پنجشنبه ۲۸ اسفند آغاز و تا جمعه ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار