معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قزوین گفت: بیش از ۴۰ کلیپ در راستای آشنایی با فضای تاریخی و گردشگری استان قزوین تهیه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نادر محمدی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قزوین گفت: بیش از ۴۰ کلیپ در راستای آشنایی با فضای تاریخی و گردشگری استان قزوین تهیه شده است که در ایام نوروز در فضای مجازی پخش خواهد شد.

محمدی با اشاره به سفر مجازی و اشاعه این نگاه در ایام نوروز بیان کرد: یکی از برنامه‌هایی که ما از سال‌های گذشته نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته‌ایم موضوع سفر‌های مجازی و معرفی مناطق دیدنی و گردشگری استان در قالب عکس و کلیپ بوده است.

او افزود: در همین راستا یک گروه فیلمسازی و تولید محتوا با سازمان همکاری کرده‌اند و بیش از ۴۰ کلیپ یک دقیقه‌ای تهیه شده است که در ایام نوروز در شبکه و فضای مجازی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان قزوین به نمایش در خواهد آمد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: علاقه مندان می‌توانند با پیگیری این کلیپ‌ها و آشنایی با اماکن مختلف استان قزوین در آینده و با بهبود وضعیت به این محل‌ها مراجعه کنند.

او اضافه کرد: امسال در استان قزوین و در سراسر کشور با توجه به حساسیت شرایط ویروس کرونا نمی‌توانیم مانند سال‌های گذشته به استقبال مهمانان نوروزی برویم با این حال در شرایط رنگ زرد سفر ممنوع نیست و موزه‌ها باز هستند و مادامی که در این رنگ بندی قرار داریم مشکلی برای فعالیت محدود نداریم، ولی برخی تأسیسات دیگر مانند آب انبار‌ها نمی‌توانند در این دوره زمانی و در این رنگ بندی باز باشند.

محمدی گفت: امسال تنها یک نوروزگاه در محل دولتخانه صفوی برگزار می‌شود و ما هم در کنار سایر دوستان خواهان تمام شدن هر چه زودتر بیماری کرونا هستیم و تا آن زمان فعالیت‌ها را مانند گذشته دنبال نمی‌کنیم.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: با پیگیری‌های وزارت خانه مشاغل مرتبط با گردشگری در دسته یکم شغلی قرار گرفته‌اند و با رعایت شیوه نامه‌ها می‌توانند فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار