مسئول انجمن صدا پیشه‌گان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی گفت:کار برای شهدا نیاز به تهیه کننده و کارگردان ندارد بلکه آن‌ها خودشان زمینه همه کار‌ها را فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی لطفی آزاد مسئول انجمن صدا پیشه‌گان بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی گفت:بعد از ایجاد این انجمن، ۱۳۷ گوینده جذب آن شده‌اند و این انجمن دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی برای جذب نیرو‌های هنرمند بوده و آثار خوبی نیز در این زمینه تولید شده است.

او در مورد کتاب‌های صوتی تولید شده نیز اظهار کرد: کتاب‌های قبلی به زبان فارسی بود و برخی افراد دغدغه‌مند بودند که چرا آثار شهدا به زبان ترکی وجود ندارد بنابراین در راستای رفع این دغدغه‌ها اقدام کرده و اولین کتاب صوتی به زبان ترکی تولید شد.

اوافزود:انجمن صدا پیشه گان بسیج هنرمندان زمینه را برای فعالیت‌های هنری در زمینه تولید پادکست، دوبله، نمایش‌های رادیویی، گویندگی، مجری گری، اجرای صحنه، سخنوری، تولید محتوا برای رادیو‌های اینترنتی فراهم کرده تا افراد علاقه‌مند بتوانند استعداد‌های بالقوه خود را بالفعل کنند.

  مسئول انجمن صدا پیشه گان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی ادامه داد: در این زمینه کارگاه‌های تخصصی هر ۲ هفته یک بار برگزار می‌شود و محدودیت سنی برای فعالیت افراد وجود ندارد.

لطفی آزاد در مورد منابع کتاب‌های صوتی نیز اظهار کرد: برای تولید کتاب صوتی باید از ناشر آن اجازه گرفته شود، سعی بر این بوده است که از کتاب‌های منتشر شده توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استفاده شود. کتاب‌هایی که مرجعیت قوی تری داشته باشند.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام علی الهی‌منش به عنوان رابط نمایندگی، ولی فقیه در بسیج هنرمندان معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.