موانع تولید ۶ واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در آخرین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال ۹۹ بررسی و برطرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، موانع تولید شش واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری در آخرین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان در سال ۹۹ بررسی و برطرف شد.

الله‌کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اهتمام دولت در تسهیل امر تولید و رفع موانع این حوزه، اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های استان که برای آن جلسات و نشست‌های متعددی برگزار شد، کمک به بخش تولید و رفع موانع تولید این حوزه است.


بیشتر بخوانید


او افزود: همواره تلاش بر این بود تا با هم‌افزایی و همکاری بین بخشی مشکلات بخش تولید را برطرف و برای رونق آن تسهیل‌گری کنیم چرا که تولید و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درونی، بخشی از مشکلات و چالش‌های استان را از میان برمی‌دارد.

نصیری در ادامه با اشاره به بررسی موانع تولید هشت واحد تولیدی، اضافه کرد: از این تعداد مشکلات شش واحد تولیدی در استان برطرف و مقرر شد موانع دو واحد تولیدی دیگر نیز بررسی شود.

او ادامه داد: با همکاری تعدادی از بانک‌های عامل در استان موانع تولید شش واحد تولیدی که مرتبط با تسهیلات بانکی بود برطرف شد.

نصیری افزود: مشکلات دو واحد دیگر نیز تلاش می‌شود در نشست‌های مشترک برطرف شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار