معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره موسیقی مجازی نوروز ۱۴۰۰ در اماکن تاریخی و گردشگری شیراز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرزاد صدری گفت: با توجه به ادامه همه گیری بیماری کرونا، رویداد‌های نوروزی شیراز به صورت مجازی و با محدودیت‌های موجود برنامه ریزی شده است.

او افزود: یکی از این رویداد‌ها که به صورت گسترده و برای اولین بار انجام می‌شود "طنین تاریخ" نام دارد که در قالب آن ۱۲ گروه موسیقی شهر شیراز در اماکن تاریخی و گردشگری به اجرای برنامه پرداختند که به صورت حرفه‌ای در قالب فیلم و نماهنگ ضبط شده است.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز "باغ دلگشا، آرامگاه سعدی، باغ جهان نما، دروازه قرآن، نارنجستان قوام، عمارت ارگ کریم خانی و خانه زینت الملوک" را از جمله اماکنی اعلام کرد که جشنواره‌های موسیقی نوروز ۱۴۰۰ شیراز در آن‌ها برگزار شده است.

صدری ادامه داد: این اجرا‌ها که در ایام نوروز به صورت گسترده از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، نقش مهمی در معرفی اماکن و همچنین گروه‌های موسیقی شیراز خواهد داشت.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه گروه‌های موسیقی محلی و ایرانی شناخته شده شیراز بهترین قطعات خود را اجرا کردند، تأکید کرد: نباید اجازه داد شیوع یک بیماری کام مردم را در ایام ایام شعبانیه و نوروز تلخ کند که بر همین اساس رویداد‌های شاد همچون "طنین تاریخ" برنامه ریزی و اجرا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.