بهره مندی ۴۵۰۰ سرفاریابی از نعمت آب شرب سالم

مدیر آب و فاضلاب سرفاریاب گفت: با راه اندازی تصفیه خانه آب شرب حدود ۴ هزارو ۵۰۰ نفر در شهر سرفاریاب و روستا‌های اطراف تامین می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید فرزین کشاورز مدیر آب و فاضلاب سرفاریاب گفت: راه اندازی تصفیه خانه در آبان ماه ۹۸ با حضور وزیر نیرو، مسئولان استانی و محلی به بهره برداری رسید.

سید فرزین کشاورز افزود: در این طرح سه نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شده اند و آب شرب مناسب برای جمعیتی حدود ۴۵۰۰ نفر در شهر سرفاریاب و چند روستای اطراف تامین می‌شود.

او بیان کرد: آب ورودی این تصفیه خانه در زمان بارندگی با کدورتی بیش از ۷۰۰ ان تی یو (Ntu) است که بعد از طی مراحل ته نشینی اولیه، حوضچه‌های اختلاط، ته نشینی ثانویه، عبور از حوضچه‌های کلر زنی، فیلتر‌ها و میکرو فیلتر‌ها در نهایت آبی با کدورت کمتر از پنج ان تی یو (Ntu) از طریق پمپاژ به مخزن توزیع آب شهر سرفاریاب وارد می‌ شود.

پس از راه اندازی این تصفیه خانه که از مهمترین مطالبات مردم در چند سال گذشته بود برخی اهالی در این خصوص این طور اظهار نظر داشته اند.

به گفته برخی اهالی از زمان راه اندازی تصفیه خانه وضعیت آب بخصوص در زمان بارندگی‌ها بهتر شده، ولی انتظار دارند کیفیت آن بالاتر برود و در زمان قطع و وصل‌ها اطلاع رسانی مناسب برای ذخیره آب انجام شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.