مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین گفت: آب انبار‌های قزوین در ایام نوروز به منظور پیشگیری از کرونا برای بازدید گردشگران تعطیل خواهد بود .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: قزوین به شهر آب انبار‌ها معروف بوده و دارای چند آب انبار تاریخی است، اما به لحاظ وضعیت موجود و خطر ابتلا به کرونا، این مکان‌ها به دلیل فضای بسته و نداشتن تهویه مناسب در ایام نوروز به روی بازدیدکنندگان و گردشگران بسته است.

این مسوول گفت: بازدید از سایر اماکن تاریخی قزوین در ایام نوروز ۱۴۰۰ منعی ندارد که البته در صورت تغییر وضعیت کرونایی، تصمیمات جدید از سوی ستاد ملی و استانی پیشگیری و مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: برای میهمانان نوروزی که به هر دلیل اقدام به سفر کرده اند، با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تاسیسات گردشگری خدمات رسانی می‌شود.

خزائلی با بیان اینکه سلامت گردشگران اولویت نخست ماست، افزود: بازدید‌های نظارتی از تاسیسات گردشگری استان در نوروز ۱۴۰۰ تشدید می‌شود و با متخلفان و ناقضان دستورالعمل‌های بهداشتی با جدیت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار