آلومینیوم اراک امروز در بیرون از خانه با مس رفسنجان روبرو می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور تیم آلومینیوم اراک عصر امروز در رفسنجان  به مصاف مس   می رود.

آخرین دیدار نماینده لیگ برتری استان مرکزی در سال ۹۹ ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۹۹ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان  با مس رفسنجان است.

آلومینیوم سازان در دیدار امروز در حالی برابر مس رفسنجان صف آرایی می‌کنند که سید مهدی حسینی یکی از مهره‌های موثر و هافبک گلزن در این بازی حضور ندارد و در مذاکره با سرمربی برای جدایی از تیم به توافق رسیده است.

سید مهدی قریشی مدافع تیم آلومینیوم هم پس از یک سال همراهی با این تیم پس از جلب رضایت علیرضا منصوریان قراردادش با اراکی‌ها را فسخ کرد و ضمن خدا حافظی با آلومینیوم به باداران تهران پیوسته است.

محمد ایران‌پوریان هم به دلیل اینکه در دیدار با سپاهان اخراج شد در فهرست بازیکنان امروز آلومینیوم اراک قرار ندارد.

با این حال منصوریان سرمربی آلومینیوم که تازه این تیم را تحویل گرفته است از امید و ایجاد روحیه درتیم حرف زد و گفت: برای برد در این تیم باید همه منسجم باشیم.

علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال تهران و تراکتورسازی ۱۹ اسفند سکاندار آلومینیوم اراک شد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک که پس از سال‌ها برای نخستین بار به رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور راه یافته و درنیم فصل اول به عنوان پدیده این فصل بازی‌های لیگ برتر مطرح شد در نیم فصل دوم با رفتن سرمربی و دست انداز مواجه شد.

نماینده لیگ برتری استان مرکزی از لیگ دسته یک تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر با سرمربی گری رسول خطیبی همراه بود و تا رده ششم جدول لیگ برتر پیش آمد، اما در بین دو نیم فصل ناگهان خطیبی از آلومینیوم سازی جدا شد و به تراکتور سازی رفت، با رفتن او دومینوی تغییر سرمربی هم آغاز شد.

آلومینیوم سازان نیم فصل دوم را با مربیگری محمود خرمزی دستیار خطیبی ادامه دادند که در اولین بازی نیم فصل در مازندران با نساجی مساوی کردند و یک پله در جدول لیگ برتر صعود کرد.

اما موضوعی که موجب شد امید‌ها از خرمزی نامید شود و منصوریان انتخاب شود شکست سنگین ۶ بریک خانگی آلومینیوم از سپاهان اصفهان در هفته دوم نیم فصل دوم لیگ برتر بود.

آلومینیوم سازان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ساعت ۱۵، جمعه ۲۲ اسفند ۹۹ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک میزبان هوادار تهران بود و این تیم را شکست داد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.