سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی تیمش برابر تراکتور توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برتری تیمش برابر تیم تراکتور و صدرنشینی طلایی پوشان در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فکر می‌کنم یکی از بهترین بازی‌های خود را امروز انجام دادیم. من همیشه سعی می‌کنم منطقی درباره بازی صحبت کنم. تیم ما در نیمه اول بازی بی نقصی انجام داد و پیام نیازمند واکنشی نشان نداد تا بگویم تیم حریف خوب بود.  

او ادامه داد: واقعیت این است که ما امروز خوب بازی کردیم و تا قبل از اینکه حریف ۱۰ نفره شود کار خود را انجام می‌دادیم. بعد از اخراج بازیکن تراکتور یک مقدار بازی را از دست دادیم. البته بعد از آن به بازی برگشتیم و یک گل دیگر هم زدیم و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. من به هواداران و بازیکنان تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

 در بازی رفت و برگشت  از تراکتور  بهتر بودیم

نویدکیا گفت: بازیکنان ما امروز فوق العاده بودند. نمی‌توانم از آن‌ها بیش از این توقع داشته باشم. من فرد ایده آل گرایی هستم و می‌خواهم دیگر ۱۰، ۱۵ دقیقه بازی را از دست ندهیم به همین علت باید بیشتر روی این مسائل کار کنیم تا بتوانیم آن دقایق بازی را در دست بگیریم. زمانی که تیم سپاهان برابر حریف ۱۰ نفره در خانه خود بازی می‌کند نباید ۱۰، ۱۵ دقیقه بازی را از دست بدهد.

سرمربی سپاهان گفت: هفته سیزدهم بود که گفتم خط دفاعی‌ ما مشکل دارد. تلاش کردیم تا ساختار تیمی را درست کنیم. به طور حتم باز هم عیب و ایراد‌های زیادی داریم، اما نباید از واقعیت گذشت. پیام نیازمند در بهترین زمان ممکن به ما کمک کرد.

او درباره اینکه دانیال اسماعیلی فر ارسال‌های ضعیفی از سمت راست داشت، گفت: امروز باد شدیدی می‌آمد و نباید این نکته را هم فراموش کنید که بازیکنان ما ۱۲۰ دقیقه مقابل مس در جام حذفی بازی کرده بودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار