جاده شاکریه در آستانه سال ۱۴۰۰ آسفالت نو به تن کرد

معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان گفت: عملیات زیر سازی واسفالت جاده شاکریه از توابع بخش مرکزی این شهرستان به پایان رسید.

سعید عوده زاده معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، درخصوص عملیات زیرسازی و آسفالت جاده شاکریه از توابع بخش مرکزی این شهرستان گفت: عملیات بتن فشرده Rcc و روکش آسفالت به طول ۵ کیلومتر انجام شد.

او با بیان اینکه پروژه بهسازی و آسفالت جاده مذکور ۲۸ روز به طول انجامید و امروز پنجشنبه ۲۸ اسفند به پایان رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: عملیات احداث پل جاده شریعتی، هوفل و بیس ریزی و آماده سازی در حال انجام است و در ابتدای سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته عوده زاده با پیگیری قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی و حمید سیلاوی فرماندار شهرستان دشت آزادگان، مبلغ ۲۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت به منظور بهسازی و آسفالت جاده روستای هوفل، جاده روستای شریعتی، جاده روستای سویدانی و همچنین مالکیه اختصاص یافته و مراحل تشریفات قانونی و واگذاری از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در حال انجام است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار