نماینده ناظر مجلس در شورای عالی گردشگری گفت: گردشگری سالم باید تقویت شود و اجازه ورود گردشگران هنجارشکن را به شهرستان طبس نمی دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  حجت الاسلام نصیرایی نماینده ناظر مجلس در شورای عالی گردشگری در نشستی که با مردم روستای خُروان علیا و سفلی گفت: گلایه به حق حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس ، در حوزه گردشگری و رعایت شئونات و فرهنگی اسلامی و منطقه را به مسئولان وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تذکر داده و مجدد نیز تذکر خواهم داد.

او افزود: خودم را در ردیف مسئولان مورد خطاب به ایشان می‌دانم و معتقدم مسئولین باید از سهل اندیشی نمایند و قطعاً اجازه بی‌بند باری، بی‌حجابی و بی‌عفتی را نخواهیم داد و نمی‌گذاریم عده‌ای گردشگرنما بخواهند به بهانه تفریحی و گردشگری شهرستان طبس را به حیاط خلوت بی حیایی‌های خود نمایند.

نماینده مردم شهرستان های فردوس طبس بشرویه و سرایان گفت :باید با قانون گذاری و اصلاح آیین نامه‌ها از صنعت گردشگری سال و حلال حمایت و با فساد و ولنگاری‌های این حوزه به شدت برخورد کرد.

او با اشاره به اینکه وقتی با جمعی از مسئولان به روستا، بخش یا قسمت از حوزه انتخابیه می‌رویم عنوان کرد: علاوه بر ایفای نقش نظارتی خود اگر احیاناً برخی از کار‌ها و مطالبات مردم انجام نشده یا عقب مانده همه در کنار هم تلاش می‌کنیم این عقب ماندگی‌ها و نواقص جبران شود.

کندی در احداث باند دوم محورهای طبس خسارت های جدی در پی خواهد داشت

نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان به احداث جاده یزد بهاباد نایبند اشاره کرد و گفت: مسئولین اگر به موقع تدبیر و اقدام نکنند و احداث باند دوم جاده یزد - طبس و ادامه آن طبس- بشرویه اخیر شود قطعاً شهرستان طبس همانند بشرویه که روزی قلب راه‌های چند استان کشور بوده دچار کاهش تردد و خسارت‌های جدی خواهد شد.

حجت الاسلام نصیرایی تاکید کرد: جاده طبس بشرویه با طول مسیر ۸۳ کیلومتر از طریق روستای خروان و خدآفرید حق مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه و فردوس است و اگر این جاده که با آنان راه اصل مصوبه وزارت راه و شهرسازی را دارد احداث شود موجب صرفه جویی در سوخت و زمان خواهد شد به این بهترین انگیزه برای مدیران کشور است که در ساخت و تکمیل این پروژه مهم همت و تلاش بیشتری کنند.

او از خبر خوش برای مردم روستای خراوان علیا و سفلی رونمایی کرد و افزود: عملیات اجرایی فاز اول راه دسترسی جدید خروان به عنوان قسمتی از جاده طبس - بشرویه از مسیر خدآفرید در کال اَزگ بزودی آغاز می‌شود.

نماینده مردم فردوس طبس بشرویه و سرایان تصریح کرد: به زودی شاهد اخبار خوشی از تصمیمات اتخاذ شده در جهت باند دوم طبس به دیهوک و همچنین بهسازی جاده طبس_ ده محمد_ عشق آباد و بشرویه خواهیم بود و وقتی که اهداف اصلی جاده‌ای شهرستان تکمیل شود به جاده حلوان_ خوربیابانک هم باید پرداخته شود تا بازهم مسیری در راستای تقویت گردشگری و جذب مسافر اضافه گردد، اما اولویت بندی حکم می‌کند، روی مسیر‌های مهمتر از جمله موارد ذکر شده و نیز جاده عشق‌آباد_ پیرحاجات کار شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.