کشتارگاه تبریز از دوم فروردین با تمام ظرفیت فعالیت می‌کند

 مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه تبریز از روز دوشنبه دوم فروردین با تمام ظرفیت کشتار مانند روز‌های عادی فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، قدرتی  مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز با بیان اینکه کشتارگاه تبریز تا روز دوشنبه به صورت شیفتی برای ارائه خدمات کشتار در خدمت قصابان و شهرندان خواهد بود،گفت: فروشگاه شماره دو کشتارگاه تبریز در فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران نیز از روز دوشنبه مشغول خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.

او با اشاره به اولین روز‌های سال نو و نیاز بازار به ارائه گوشت گرم، گفت: تامین امنیت غذایی و بهداشتی مردم در اولویت این سازمان بوده و با استفاده از ظرفیت‌های بالای این مجموعه در جهت تامین نیاز شهروندان به گوشت قرمز در تعطیلات نوروزی تلاش خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: از روز دوشنبه هر کیلوگرم گوشت گوساله نر به قیمت ۱۱۰ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوسفند نر به قیمت ۱۲۰ هزار تومان در فروشگاه شماره دو توزیع می‌شود.

قدرتی  به شهروندان توصیه کرد، اگر نیاز به ذبح دام در منزل تحت عنوان قربانی یا نذورات داشته باشند می‌توانند با این سازمان تماس بگیرند تا همکاران حاضر در این کشتارگاه با حداقل قیمت یعنی ۲۷ هزار تومان برای گوسفند و ۱۵۷ هزار تومان برای ذبح گوساله ذبحی شرعی و بهداشتی را در خانه آن‌ها انجام دهند.

او گفت: سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز آماده است تا ذبح را مطابق نظر احسان کننده انجام داده و در محل کشتارگاه بسته بندی کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.