سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری گفت: فدراسیون دوچرخه سواری برای رسیدن به انسجام نیاز به یک مدیر کارآمد دارد.

محمود پراش سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری در گفت و گو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری در سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. فدراسیون دوچرخه سواری  به ساختار منسجمی نیاز دارد. کار برای مدیر جدید فدراسیون بسیار سخت و دشوار است. فدراسیون دوچرخه سواری نیازمند حضور یک مدیر کارآمد است. از نظر مالی و سخت افزاری باید از ملی پوشان دوچرخه سواری حمایت بیشتری شوند.  

او در ادامه عنوان کرد: ما در سال‌های گذشته در رقابت‌های بین المللی حضور کمی داشتیم  این باعث شد تا انگیزه رکابزنان نسبت به قبل کمتر شود.

پراش درباره برگزاری  رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد:  رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش جاده  به علت شیوع ویروس کرونا به  تعویق افتاد.  به زودی تاریخ و مکان این مسابقه از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا مشخص می‌شود. رقابت‌های قهرمانی آسیا در بخش پیست هم اوایل مهر ماه سال ۱۴۰۰ در کشور قزاقستان برگزار خواهد شد.

او درباره ورزشکار اعزامی به المپیک توکیو گفت: ۸ ملی پوش خوب داریم که برای کسب تک سهمیه المپیک دوچرخه سواری ایران می‌جنگند. تلاش می‌کنیم تا بهترین فرد را راهی المپیک توکیو کنیم. به دنبال این هستیم.

او در ادامه اظهار کرد: تمام ملی پوشان از انگیزه  بالایی برخوردارند تا بهترین عملکرد را از خود ارائه  بدهند. قطعا با انگیزه‌ای که رکابزنان دارند بهترین گزینه برای المپیک توکیو انتخاب می‌شود.

پراش درباره سال ۹۹ عنوان کرد: سال ۹۹ برای دوچرخه سواری سخت بود چرا که به علت شیوع  کرونا اکثر مسابقات لغو شد. سال ۹۹ یکی از سال‌های سخت زندگی  من بود چرا که برادرم را از دست دادم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار