استاندار یزد گفت: بسیاری از طرح‌های عمرانی استان می‌توانند تا ۶ ماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با وجود سختی‌ها و مشکلاتی که در سال جاری پیش روی حوزه‌های مختلف وجود داشت، خوشبختانه شاهد موفقیت استان یزد در عرصه‌های مختلف بودیم.

او با اشاره به معرفی بهاباد به عنوان یکی از ۳۱شهرستان محروم کشور، اظهار داشت: در چارچوب برنامه توسعه این شهرستان، هم افزایی خوبی بین دستگاه‌های مختلف شکل گرفت و کار‌های ارزشمندی در این زمینه انجام شد.

استاندار یزد ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده به این منظور برقراری ارتباط و تعامل با بنیاد‌ها و نهاد‌های عام المنفعه ملی و استفاده از ظرفیت‌های آن‌ها برای محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌ها بود.

طالبی با تاکید بر تدوام انجام کار‌ها و فعالیت‌های مقرر شده در شهرستان بهاباد تصریح کرد: در پرتو نگاه ویژه و اقدامات انجام شده جهت توسعه بهاباد، به الگویی دست یافتیم که این الگو می‌تواند در بعضی دیگر از مناطق محروم استان نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

او با تاکید بر پیگیری و جذب اعتبارات توسط دستگاه‌های اجرایی افزود: بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی استان با اندکی اعتبار و توجه و جدیت بیشتر دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تا ۶ماه آینده افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرند.

استاندار یزد گفت: موید این موضوع این است که اعضای سازمان برنامه و بودجه کشور در سفر به استان اذعان داشتند که یزد نسبت به سایر استان ها، از وضعیت بهتری در زمینه طرح‌های آماده افتتاح و یا طرح‌های نیمه تمامی که می‌توانند به سرعت مورد افتتاح و بهره برداری قرار بگیرد، برخوردار است.

طالبی لازمه بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام را جدیت مدیران دستگاه‌های اجرای و استفاده از منابع ملی و استانی برای تکمیل پروژه‌ها دانست و گفت: این مهم باید به عنوان اولویت اول در موضوعات مربوط به پروژه‌های عمرانی، قرار گیرد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار