مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان گفت: درسال گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان ۱۷۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،حامد ویسکرمی،مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان  اظهار کرد: همزمان با شب عید نوروز مرحله‌ای دیگر از رزمایش کمک مؤمنانه برگزار و ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان استان توزیع شد.
او با تشریح فعالیت‌های این ستاد، بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از ابتدای شیوع کرونا تاکنون با توجه به اینکه برخی از خانواده‌ها با شیوع این بیماری دچار آسیب شدند، بسته‌های معیشتی را تهیه و در بین آن‌ها توزیع کرده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان تصریح کرد: برای تهیه این بسته‌های معیشتی بالغ بر سه میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان هزینه که این بسته‌ها توسط ۱۲۰ گروه جهادی در سراسر استان توزیع شد.
ویسکرمی اضافه کرد: طی یک سال گذشته ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان ۱۷۰ هزار بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرده است.
او از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان خبر داد و گفت: در آستانه سال نو ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد مالی را از زندان آزاد کرد تا در شب عید این افراد در کنار خانواده حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.