استقرار گشت‌های پلیس در تمام محورهای استان اصفهان

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: گشت‌های پلیس در تمام محورها و جاده‌های استان اصفهان در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس مستقر هستند و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اصغر زارع رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: گشت‌های پلیس در تمام محور‌ها و جاده‌های استان اصفهان در راستای اجرای طرح نوروزی پلیس مستقر هستند و این گشت‌ها رفتار رانندگان را زیر نظر دارند و متخلفان را اعمال قانون می‌کنند.

او با اشاره به روان بودن وضعیت ترافیکی همه محور‌های استان اصفهان، افزود: محور اصفهان - شهرضا، اصفهان - لنجان در ۲۴ ساعت اخیر پرترددترین راه‌های استان بوده‌اند و ترافیک در همه محور‌ها روان است و مشکلی وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با اشاره به ممنوعیت ورود خودرو‌ها به اصفهان که پلاک آن‌ها مربوط به شهر‌های با وضعیت قرمز و نارنجی است، تصریح کرد: تردد آن‌ها از طریق سامانه هوشمند رصد و در صورت ورود اعمال قانون می‌شوند.

او با اشاره به سوانح جرحی در ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های استان اصفهان، افزود: بیش از ۷ حادثه تصادف در محور‌های استان اصفهان داشته‌ایم و این حوادث مورد فوتی نداشته است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.