معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از نجات دو سرنشین قایق صیادی غرق شده در آب‌های جزیره قشم توسط یک فروند لنج صیادی عبوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، اسماعیل مکی زاده، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پس از اعلام خبر ناپدید شدن یک فروند قایق صیادی با دو سرنشین در ۲۵ مایلی جنوب جزیره قشم به مرکز جستجو و نجات دریایی استان بلافاصله شناور ناجی و تیم‌های امداد و نجات نیروی دریایی سپاه و دریابانی و یک فروند بالگرد به منطقه اعزام شدند و موضوع به شناور‌های عبوری در منطقه هم اطلاع داده شد.

مکی زاده افزود: پس از گذشت ۱۵ ساعت از وقوع حادثه سرانجام یک فروند لنج صیادی عبوری از منطقه، دو سرنشین قایق غرق شده را در آب‌های محدوده تنگه هرمز پیدا کرد و صیادان با وضعیت جسمانی مناسب از آب گرفته شدند و نجات یافتند.


بیشتر بخوانید


معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به دریانوردان و سایر مردم توصیه کرد که در صورت وقوع هرگونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز با سامانه تلفنی ۱۵۵۰ (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.