هلال احمر همدان به مصدومان ۱۱ حادثه امدادرسانی کرد

تیم‌های هلال احمر استان همدان از ابتدای طرح امداد نوروزی سال ۱۴۰۰ تاکنون به مصدومان ۱۱ حادثه امداد رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی سنجربیگی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در جریان بازدید رییس کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر همدان افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان در پنج عملیات امداد و نجات جاده‌ای حضور یافتند که خوشبختانه سوانح رانندگی فوتی نداشت، اما ۱۵ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

او از حضور نجاتگران در چند عملیات شهری و یک حادثه در کوهستان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۲ نفر از حادثه دیدگان، جان خود را از دست دادند.

سنجربیگی تأکید کرد: جمعیت هلال احمر استان همدان با ۱۳ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، یک پایگاه امدادکوهستان، یک تیم واکنش سریع، یک واحد آنست، ۹ کشیک امدادی مستقر در شُعب، ۲۵دستگاه آمبولانس، ۱۷ دستگاه خودرو عملیاتی و ۱۰ خودرو نجات، نوروز ۱۴۰۰ به مردم خدمت ارائه می‌دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز خدمت به مردم را بزرگترین عزّت برای کارگزاران نظام دانست و گفت: با وجود اینکه بیشتر شهروندان در ایام نوروز کنار خانواده‌ها حضور دارند، اما نیرو‌های هلال‌احمر خدمت شبانه‌روزی به مردم حتی در زمان تعطیلات نوروزی را در اولویت قرار داده است.

حمیدرضا حاجی‌بابایی افزود: خدمات صورت گرفته از سوی جمعیت هلال احمر استان همدان شایسته قدردانی است همچنین این جمعیت سال گذشته همزمان با شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های امدادی خود را افزایش داده و عملکرد درخشانی از خود به یادگار گذاشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.