معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از ۷۰۰ نفر در ۶۳۷ ماموریت امداد و نجات نوروزی خبر داد.

محمد باقر محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین آمار امدادرسانی در طرح امداد و نجات نوروز اظهار کرد: از ۲۵ اسفندماه تا به امروز ۶۳۷ عملیات انجام شده و ۷۵۵ نفر خدمات امدادی دریافت کردند، همچنین ۳۹۰ نفر برای ادامه روند درمان به مراکز درمانی منتقل شدند.

او با اشاره به نجات ۸۹ نفر از مرگ، افزود: جمعیت هلال احمر در سطح کشور هزار و ۲۰۵ پایگاه و مرکز امدادی، هزار و ۵۵۱ تیم عملیاتی فعال و ۱۲ هزار نفر نجاتگر دارد.

معاون عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به گزارش مراقبت بهداشتی ازشیوع کرونا در مرز‌های رسمی کشور، گفت: این طرح در ۱۶ استان کشور برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است که تا به امروز یک مرز هوایی، ۷ مرز دریایی و ۱۵ مرز زمینی تحت پوشش هستند.

محمدی تصریح کرد: از تاریخ ۲۰ اسفند تا ۳ اسفندماه ۳۳ هزار و ۷۸۵ مسافر کنترل شدند و از ۷ هزار و ۷۳۱ مسافر تست فوری گرفته شده است.

او با اشاره به انجام ۳ هزار و ۹۵۸ تست پی سی آر از مسافران، عنوان کرد: تا به امروز ۳۰ تا از مسافران که مبتلا به کرونا بودند، به صورت موقت قرنطینه شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار